Tacokväll och Idol :)

Idag har det verkligen varit fuuuuullt upp men nu är källaren i stort sett färdigmålad, lite fler grejer har kommit iordning uppe mm mm.. :)

Vi har även varit o ställt in V70n för vintern så hon slipper stå på gräsmattan o frysa i vinter.. :)

Nu ikväll har älsklingen syster o hans föräldrar varit här o hjälpt till att måla trapphuset o ena rummet i källaren o hänga upp gardiner i köket.. :)

Som tack för hjälpen bjöd vi på tacos framför Idol så det har varit en trevlig kväll iaf även om jag o älsklingen är mer än döda typ.. :)

Men nu ska jag strax gå o lägga mej, ska upp o jobba imon med Sen är det helg för mej.. ;) Det blir väl även fest på kvällen, ska bli kul o träffa folk man inte träffat på Evigheter typ! :)
Men det är morgondagen som sagt så nu ska ja gå o göra mej i ordning för natten! :)

GoNatt på er!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idol är helt okej att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-11 @ 21:52:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback