Time for takeof :)

Nu ska jag strax bege mej till bästaste Lelle och hälsa på lite o hämta lite grejer som dem inte vill ha i sin lägenhet men som jag vill ha.. :P

Älsklingen och hyresvärden står ute på uppfarten o skyfflar grus så de känns såååå snällt att bara köra här ifrån men ja kan inte skyffla så jag hade inte gjort så stor nytta ändå.. :P Tror vi fick grus till 2 uppfarter så dem har o göra ett tag.. :P Älsklingen har iaf påbörjat lite i förmiddags åt honom så de kommer nog bli bra när det är klart! :)

Idag följde jag med älsklingen in till Karlskrona när han tog sina allergisprutor o så passade vi på att äta på Max oxå så att jag slapp laga mat idag.. :P Måste åka o handla ikväll o man har ingen vidare motivation att laga mat me tomtkylskåp.. :P

Nu har jag även packat upp badlakan o sängkläder mm i barnrummet så nu är det några kartonger mindre där iaf! :)

Men nu måste jag ta o bege mej.. :)
Vi hörs senare!
Puss&Kram'


Jag o bästaste Lelle :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback