Tisdag :)

Igår var vi utan internet så ni fick klara er utan uppdatering.. :) Det var iaf full rulle som vanligt med lite ärenden här o där, första föräldraträffen, storstädning av tvättstugan mm mm.. :)
Tanken var att komma i säng i tid eftersom att ja skulle upp vid 02.20 o börja jobba men de gick ju inte.. Halv 12 tror jag att jag äntligen kom i säng o somnade som en klubbad säl tills klockan ringde.. :)

Och det nya jobbet som jag inte har hunnit att berätta om eftersom att de kom lite hastigt o lustigt är iaf som tidningsbud med distrikt i Hoby.. :) Blir iaf 3 fulla veckor framöver sen får jag ta det som jag själv känner att jag klarar av innan och efter bebis har kommit.. :) Underbart med lite inkomst vill jag lova!

Så idag var första dagen att åka med den ordinarie föraren och det gick bra tycker jag.. :) Tur att ja känner till Hoby lite iaf, bara alla vägar ute i skogen jag ska lära mej så jag slipper köra vilse första dan jag kör själv sen.. :P Dock mådde jag skit från det att jag gick upp tills jag kom hem med halsbränna o huvudvärk så det var helt Underbart att komma hem o lägga sej några timmar igen..
Har gått som en zombie hela dagen typ, man kan välla säga att flytten har tagit ut sin rätt så ikväll ska jag inte göra Någonting utan bara ta det lugnt och verkligen gå o lägga mej i tid så jag pallar upp imon igen.. :) Skönt att det inte är så många timmar man jobbar iaf, tog 3 timmar idag att köra rundan så jag ska inte klaga! :)

Jaja, annars idag så har älsklingen o jag fortsatt här hemma o fixat lite på uppfarten som dem förhoppningsvis kommer och fyller på med grus/singel imon.. :)

Nu ska han strax åka o jobba o jag ska ta det luuuugnt, gå en runda me Nova o lite så.. :)  
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback