Trött o frusen..

Sitter här med ett CSI-avsnitt och en kopp te o försöker få upp värmen.. Fryser som en gnu o e trött som f*n rent ut sagt.. Dax att bli sjuk kanske?

Vi var iaf på föräldraträffen innan och det var väl inte vidare intressant denna gången heller men vi fick lite info om olika bedövningar o sånt.. :)

Sedan var vi o hämtade köksbordet på Jysk med men som vanligt så får man vad man betalar för så imon ska vi ner o reklamera en stol.. Men det blir nog bra så fort vi får en ny stol iaf! :)

Imon är det jobb igen så jag funderar på att krypa ner i sängen snart o hoppas på att man får upp värmen.. :) Nackdelen med den sambo som jobbar natt, INGEN SOM KAN VÄRMA EN!

Idag har mina njurar lugnat ner sej iaf så det är skönt, peppapeppa! :)
Jag har 8 veckor to go! :D Helt sjukt..

Men nu ska ja kolla klart på mitt CSI o sedan gå ut me Nova.. :)
GoNatt på er!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback