Trött som en gnu...

Jeezzes det är jobbigt att flytta minsann.. O jag har ändå inte burit ngt knappt.. :P Har hjälpt svärmor att städa lite i köket eftersom att dem som bodde där innan oss inte visste hur man städade.. ÄCKLIGT är bara förnamnet.. Inte spisen, inte bakom spisen, inte fläktgallret, inte i ugnen osv osv.. Tror bara att dem har gått över med en dammtrasa o torkat golvet ungefär.. O att hyresvärden släppte igenom det fattar jag bara inte..
Ne usch fy fan.. Men när svärmor var klar så luktade det och framför allt Kändes rent! :)
Jag har mest gått runt som en yr höna o inte vetat vart jag ska börja o målat lite i skåp o sådant så att dem ser lite fräschare ut.. :)
Nu ikväll har vi tagit en paus i allt o varit en sväng nere i Karlshamn på årets sista bilträff.. Men det var kallt o inte så mkt folk man kände så vi var där inte så länge ändå..
Nu sitter vi hemma hos mamma o dem o e barnvakt till min lillasyster så att hon slapp sova själv inatt o vi slapp sätta ihop sängen hemma.. :P
Dock har min älskling druckit en cider för mkt o sovit för få timmar så snart är det dax för sängen för oss! Mkt att göra imon med då garderob mm ska monteras ihop o det ska fortsättas målas.. :)
Så god natt på er!
Puss&Kram
Tusen tack alla ni som har hjälpt oss idag! Ni är Underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback