Bullmamma! :)

Haha jag känner mig som en riktigt Bullmamma! Känns som om att jag bakar hela tiden och så blev det även ikväll.. ;) Kokostoppar blev det idag, snabbt, gott och lättbakat! :)

Annars idag då? :)

Jobbat på morgonen, älsklingen och jag har fixat uppfarten så att vi kan ta hem husvagnen när vi vill det och sedan fortsatt klyva den jää*la veden.. :) Skönt att vara ute i solen! Jag har gått runt i jobbabyxor och bikiniöverdel, skönt så länge man höll igång men min förkylning höll väl inte riktigt med.. :P Men man får njuta av solen så länge den skiner! :)
Suger dock att fortfarande vara förkyld och hosta..

Imorgon blir det jobb igen och sedan fortsätta med veden.. :)

Lilleman ligger redan och sover så nu ska jag passa på att njuta lite av tystheten och mysa lite med älsklingen innan sängen kallar.. :)
Puss!

Mammas kille i Scaniakeps. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback