Bullmamman i farten, igen.. ;)

Men idag är det pizzabullar som gäller.. :) Var länge sen jag gjorde det nu så tyckte att det skulle vara gott att ha i frysen.. :) Är helt värdelös på att äta lunch så då är det perfekt att ha en pizzabulle att tugga på.. :) Lr ja, jag är värdelös på att äta över huvud taget när jag är hemma själv, blir typ frukost och sedan vad jag orkar och hinner under dagen, beroende på Lillemans humör.. :)

Idag gick jag upp redan vid kvart över 8 och denna gången tänkte jag minsann inte somna om så jag och Lilleman åt frukost sedan tog vi oss en morgonpromenad på nästan 1 timme, skööönt! :)
Och nu står jag då och gör pizzabullar.. :) Funderar på att göra frallor med men då måste jag åka och köpa mer mjöl... :P Köpte allt Utom mjöl igår, typ det man absolut Inte klarar sig utan när man bakar.. :P Haha, jaja de jag hade hemma räcker till mina bullar iaf.. :)

Snart kommer min bror och hälsar på och Lilleman ligger ute och sover gott i sin vagn.. :)

Recept och så kommer sen! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback