En olycka händer så snabbt..

Dem orden har man ju hört femielva gånger tjatas om och om igen..

Men det gjorde den här hemma idag.. Lämnade Lilleman själv i soffan för att göra kvällsmat till honom och efter typ 30 sekunder hördes en duns och en son som började skrika.. Behöver jag säga mer?

Dem få sekunderna det tog för mig att ta mig från köket till vardagsrummet hann jag nog få 2 hjärtattacker och 1000 tankar snurrandes i huvudet..

Har man inte känt sig som en dålig mamma innan så kan jag tala om för er att man gör det nu.. Ni som har barn förstår nog vad jag menar..

Men det verkar inte vara ngn fara med honom iaf, inga bulor eller röda svullnader i huvudet och efter lite tröst så var han lika sprallig och glad som vanligt.. Har hållit honom vaken några timmar extra för att hålla lite koll på honom men nu sover han iaf och inatt blir det att sova i mammas säng!

Idag har jag lärt mig en nyttig läxa och tro mig, jag kommer ALDRIG att lämna honom själv i soffan i vaket tillstånd igen!

Så, nu ska jag försöka släppa detta och krypa ner jämte honom och försöka sova!
Imorgon är det mammaträff så det blir att gå upp i tid då.. Så om inte annat kan jag prata lite med sköterskan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback