För fint väder.. :)

Det är för fint väder för att sitta och uppdatera bloggen med så mkt bilder idag.. :)

Gårdagen var iaf kanon och Lilleman och Nova har haft det super hos farmor och farfar.. :) Kom hem vid typ 1, gav Lilleman mat och hela familjen sov till halv 2 igen.. :)
Mellan alla bilar hann vi med lite shopping på A6.. :) Fick mig en ny bikiniöverdel av älsklingen då han har lyckats ta sönder min andra så den har varit stripad i snart 1 år så kände att det var dags att köpa en ny.. ;) 49 spänn på BikBok, billigt och bra! :)
Köpte mig även en klänning till bröllopet så nu är det med fixat iaf.. ;)

Idag har husvagnen blivit hämtad så nu står den på tomten och väntar på att användas.. :) Snart kommer svärföräldrarna och älsklingens syster hit och grillar.. :) Grillspett blir det idag, var superlänge sen jag åt det så det ska bli gott! :D

Snabb uppdatering men det får ni ta idag.. ;)
Ha det så bra och njut av solen!
Puss!


Köpte bara överdelen.. :) 49kr på BikBok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback