God Morgon! :)

Det var det inte för mig idag när klockan ringde vid halv 3.. :P Min kära syster kom igår kväll och sov här så jag slapp ta med mig Lilleman till jobbet.. :) <3

När jag väl kom till Hoby så fanns inte bilnycklarna där dem skulle vara så jag fick ringa till nattchefen så fick dem komma med en ny bil från Karlshamn till mig.. :P Åhh, vad jag kokade men dem kom på typ 20 minuter iaf så så långt efter kom jag inte och jag var ändå klar innan 6! :)

Nu är Lilleman och jag vakna här iaf och har fått i oss frukost båda två och snart ska vi åka till sköterskan för vägning och mätning av Lilleman.. :)
Sedan blir det en liten tur och hälsa på mamma och dem! :)
Puss!

Jag&Syster! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback