Lonely.. :)

Såå, nu sover Lilleman för natten så nu sitter jag här heeelt ensam på soffan.. :P Eller ja okej, Nova är här med men hon får minsann hålla sig på golvet.. :)

Blev en heldag hos mamma och dem tydligen.. ;) Det var skönt med lite avlastning så jag har passat på att sova lite under dagen.. :P Syster och jag tog oss även en promenad till Lillasjön med Nova så att hon fick busa av sig lite och det sa hon inte nej till iaf lillsnuttan.. :)

Nu blir det iaf snart sängen för min del med tror jag.. :) Imorgon kommer älsklingen hem så då blir det antagligen en myskväll hemma beroende på När han kommer.. :P

Men nu är det dags för kvällspromenad! :)
Puss!

BTW, Lilleman vände sig helt från rygg till mage innan idag! :D Åhh, vad stolt han(vi) blev! :D Han har vänt sig innan men inte kommit hela vägen runt då ena armen har hamnat i kläm men idag lyckades han.. :) Lilla plutten! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback