Promenad x 2.. :)

Idag har jag varit ambitiös och varit ute på 2 promenader, de ni.. xD Haha Göteborgsvarvet nästa typ!
Nä, usch vad kass jag är men jag kan iaf erkänna det.. :P
Dessutom låter det som om att jag inte rastar Nova mer än typ 1-2 ggr om dagen men det kan jag ju lova att jag gör.. :) Vi har en åker 50 meter från huset där hon får springa och rasta av sig, det är mest promenaderna jag är lat med men minst 1 "riktig"om dagen blir det.. :)

Nu har jag iaf äntligen fått i mig lite middag och det blev som jag skrev innan, korv stroganoff med potatis, gottit! :)

Lilleman börjar bli aningen övertrött då han inte har sovit någonting sen typ halv 3 i eftermiddags så det blir minsann att försöka få honom att somna snart.. :)
Så nu ska jag ta och mysa lite med honom innan han ska sova! :)

Ha en trevlig kväll på er! :)
Puss!

Saknar dig min älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback