Fullspäckad helg :)

Ja här har det varit tomt på uppdatering i helgen.. ;) Jag har helt enkelt inte haft tid att sätta mig vid datorn.. :) Så vad har vi hittat på här hemma då?

Tjaa, i korta drag har vi varit uppe i huset som för övrigt står till vårt förfogande nu till och börja flytta in eller renovera.. :D Tanken är väl att vi ska börja renovera i matrum och vardagsrum där det är störst plats med ändå minst jobb.. :) Men vi får se!
Igår så var vi uppe och fixade lite på tomten medan ägarna städade klart huset och på eftermiddagen så var det lite kalas hemma för pappa så då var vi där och fikade.. :) Sedan fick vi med oss större delen av släkten upp till huset för en liten visning och vi fick en massa beröm över vårt val.. ;)
JAG VILL FLYTTA IN NU!!!

Snabbuppdatering, så nu ska jag gå och lägga mig hos mina älsklingar och när jag vaknar så ska det bli lunch med Sofie! :D Kan inte fatta att vi inte har setta sen Lillemans dop.. I MARS!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback