HostHost..

Lille fisen ligger inne i sin säng och hostar nu.. Dumma förkyldning! Och envisa feber som inte försvinner!
Visseligen ligger den inte på mer än 37.7 men hans normala temp ligger på 36.7 och den ger sin inte med Alvedon heller..
Så som sagt har han inte varit på sitt charmigaste humör idag.. Gnällig och skrikig större delen av dagen och inte riktigt vetat vad han vill. Han vill upp till mamma men när jag tar upp honom är det fel, leker vi som tröttnar han på 2 minuter, myser vi lika så..
Men jag vet själv hur man är när man är sjuk.. :) Typ världens mest ynkligaste människa!

Vi satt iaf och mös en lång stund innan han skulle sova så nu är han förlåten för denna dagen.. ;)

Men nu ska jag gå ut med Nova och sedan krypa ner i sängen och försöka sova jag med. :)
God Natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback