Kl. 05.38

Den tiden trillade jag in på gymet efter jobbet idag! Haha jag kan säga att det var rätt så tomt där då.. :P Sprang 20 minuter på löpbandet, mest bara för att jag skulle övertala mig själv att jag klarade det den tiden på dygnet. :)
Sedan kände jag igår att det är ungefär den enda tiden på dygnet som jag kan vara på gymet till på torsdag då vi har så mycket att göra.. :) Men man ska utnyttja alla dygnets timmar, right? :)

Nu är Victor här och hjälper älsklingen att lasta flyttlass nr 2 till huset och jag och Lilleman har precis ätit frukost så nu ska vi ut och joina dem. :)

Ha en bra dag på er!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja detta är ju du i ett nötskal!!!

Hade ju aldrig fått för mig det utan åkt direkt hem och lagt mig och sova!!!



Lycka till med flyttandet!!!



KRAMAR

2011-08-23 @ 10:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback