Lunch för 3 :)

Så jäkla härligt var det igår att inte göra ett skit. :) Eller ja, jag kunde äntligen göra lite nytta här hemma, typ tvätta några maskiner tvätt och packa ner lite i kartonger i lugn och ro.. :) Vid halv 5 körde jag, Lilleman och Nova till Lörby och hämtade älsklingen på åkeriet och sedan lite handling och sådant efter det.
På kvällen kom bror och Lelle hit och käkade middag.. :)

Idag ska vi vara i huset hela dagen.. :) Älsklingen och Victor har varit och köpt renoveringsgips idag så nu är dem på g upp dit och ska börja sätta upp det medan jag är hemma och ska laga ihop lite lunch till oss. :)
Vi hade ju först tänkt att anväda oss av renoveringstapet för att slippa all bredspackling men så fick vi reda på att det fanns gips ist. ;) Haha smarta oss!! Men nu slipper jag riva mer tapeter iaf! :P

Nu ska jag fortsätta med lunchen så att jag kan åka upp dit.. :)
Puss!



Jag konstaterade i morse när jag jobbade att Vildsvin kan springa JÄVLIGT fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback