Missuppfattning? ;)

Nu har vi varit ute på lite ärenden hemomkring.. :) Kört och kollat om vårt hus står kvar och hälsat på min mormor och morfar och lite så.. ;) Vi körde även en vända inom Maxi för att handla upp förrådet av mat lite.. :)

Nu när vi kom hem så bad jag älsklingen gå och lägga Lilleman så att han fick sova middag nu och vad ser jag när jag kommer upp? Jooo, båda två ligger så mysigt nerkrupna i sängen och sover tillsammans istället.. :) Haha det är så att till och med jag inte har mage att väcka honom.. ;)

Det är skönt att vara hemma igen.. :) Jag hade gärna stannat på Öland 1 vecka till men det är ändå skönt att komma hem till verkligheten igen.. :) Lilleman har inte sovit så jättebra i husvagnen heller utan han har sovit oroligt och vaknat flera ggr per natt och sovit desto mera på dagen istället.. Menmen, jag ska inte klaga, vi var uppe i tid på mornarna iaf.. ;)

Idag vaknade han inte förren halv 10 och ville ha mat och sedan somnade han om och vaknade igen vid halv 12 så nog var han trött alltid.. :)

Lilleman har även lärt sig att kasa sig framåt på mage nu på Öland så nu är han livsfarlig pojken.. ;) Rejäl fart kan han få upp så nu gäller det att se upp.. :') Han kan även dra sig upp upp fötter en del gånger när det finns något i hans höjd.. :) Lilla killen börjar verkligen bli stor nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback