Renovera..

Jag missade mammaträffen idag.. Tråkigt, men det är en ny nästa vecka iaf! :)

Vi la ut våra soffor på Blocket igår och det var en och tittade på dem idag och efter det så körde jag och Lilleman till huset och fortsatte med tapeterna. :) Nu börjar det lika något iaf, har kommit en bra bit på vägen och älsklingen och jag är ganska så säkra på hur vi vill ha det i vardagsrummet och matsalsrummet nu.. :)

Imorgon är jag ledig från jobbet och jag måste säga att det känns väldigt skönt att få sova redigt en natt denna veckan iaf! :) Dessutom ska jag bara ha en mamma/Casperdag hemma så det blir ingen tapetrivning imorgon! :)

Älsklingen är uppe i huset fortfarande och river river lite vid murstocken så att vi får fram den redigt och jag åkte hem och la Lilleman ist.. :)

Nu ska jag lägga mig ner på soffan och bara ta det lugnt till han kommer hem! :)


Påbörjad rivning i vardagsrummet.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback