RivaRivaRiva :)

Igår var det återigen en full dag.. :) Bortsett från när vi var på banken så var vi uppe i huset hela dagen och jag har börjat riva ner tapeterna i vardagsrummet medan älsklingen har skött det andra. :)
Roligare jobb har man ju haft än att riva tapeter och FY FAN för strukturtapeter som sitter som berget!
Men det blir nog bra när det är klart! ;) Dock har vi inte ens valt nya tapeter ännu... :P

Nu har jag jobbat klart för idag och jag kände då inte för att åka till gymet idag med utan nu ska jag ta och krypa ner i sängen och ladda för ännu en dag med tapetrivning. :)


Moaha, nu ska jag möblera om i hallen!

Shit, mamma såg mig!

Lika bra att krypa här ifrån.. :)

Lilla Ligistbebis! <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Och Nova till att hålla koll på han =)

Hoppas allt går bra för er där nere...

Måste komma ner sen och kolla på hus och allt..



KRAM

2011-08-24 @ 08:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback