Slut..

Jag är verkligen helt slut i kroppen idag! Vet inte varför med tanke på att jag sov bra inatt men man ska väl ha sådana här dagar med.. :)
Caspers feber har kommit tillbaka lite så han har inte varit på sitt charmigaste humör precis.. Kan ju vara det som tar energin från mig med.. Don't know. :)

Klippte gräsmattan innan och det var verkligen ett gratis träningspass det! Vi har inte en enda rak del på hela tomten och dessutom en gräsklippare som inte är självgående+dyngsurt och högt gräs med.. BLÄ säger jag bara!

Nu ska jag sätta mig nere på golvet och leka med min son lite.. ;)
Puss!


Lillemans nya min när han inte får som han vill.. ;)


Där är min sötunge.. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback