Snabbvisit :)

Blir bara en snabbvisit här idag.. ;) Ska strax börja göra mih i ordning för grillskväll uppe i skogen som jag tror kommer bli kanon! ;)

Trött som fan är jag dock efter att inte få sova riktigt idag.. :) Men efter en jobbig morgon så väckte älsklingen och Lilleman mig med att ha frukosten klar och en blomma på bordet.. :) Mina sötnosar! <3

Gymmet har hunnits med och idag kändes det riktigt bra faktiskt! :) Tränade mest kondition idag och trots lite sömn så hade jag bra med energi! :)

Nu har älsklingen, jag och Victor varit nere i Jämnshög och köpt ett utemöblemang till huset.. :) Kommer bli kanon där tror jag och ett riktigt klipp gjorde vi! :)

Men nu ska jag börja göra mig i ordning och sedan ska vi lämna Lilleman i Kallinge hos mina föräldrar.. :)
Puss!


Blocketbilden.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback