Superkväll :)

Vi hade en supertrevlig kvälligår hemms hos Bonnen och Alex.. :) Martin och Jonte var också där med respektive!:)
Var väl hemma runt halv 1 och sedan direkt i sängen och jag tror både älsklingen och jag somnade som klubbade sälar.. :)
Det var skönt med sovmorgon idag och älsklingen ligger i sängen fortfarande.. :) Han går på en ny långvecka imorgon så lika bra att han får sova ut.. :) Ända sovmorgonen han har haft på typ 1 månad så den har han förtjänat tycker jag.. :)

Jag dock längtar tills han vaknar så att vi kan åka till Kallinge och hämta lillprinsen! ;)

Sedan får vi se vad som händer idag, känns som om att gymet hade behövts men vi får se vad dagen erbjuder.. :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback