Tripp till Börjes..:)

Idag rullade jobbet på riktigt bra måste jag säga.. :) Var hemma lagom till Lilleman vaknade och ville ha välling så det var nästan tajmat.. :) Sedan fick vi sova till halv 10 drygt men det var helt klart godkännt! :)

Efter frukost hämtade mina föräldrar mej, syster och Lilleman för att ta en tripp till Börjes och inhandla ridbyxor till min syster.. :) Dem är tydligen dyra i USA. :O

När vi kom hem så tänkte jag ta mig en powernap med Lilleman men det blev jag som sov och han låg i sängen och lekte istället. Så där fick jag för att jag trodde han var trött.. :P

Nu har jag gjort några fruktpureér som jag ska ta och frysa in och sedan ska jag bege mig mot gymet med syster! :)
Första gången efter semestern så vi får väl se hur det går. ;)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback