Trött bebis :)

Idag vaknade Lilleman vid halv 9 och ville inte somna om.. :) Han trodde inte på sin mamma när hon sa att han var trött och att det är lika bra att sova en liten stund till så det vara bara till att gå upp. :)
Och vad tror ni han gör nu då? Jo, sover igen då han var både trött och tjurig.. ;)
Man ska lita på sin mamma, så är det bara! ;)

Annars idag är väl planen att köra upp till Börjes igen och byta ridbyxorna vi köpte till min syster herrom dagen då dem kommer att vara för små för henne.. :) Och det är ju alltid kul att gå på Börjes.. ;)
Mindre kul är att min plånbok ligger i 850n nere i Lörby och har gjort sedan i måndags.. :P
Gissa hur handikappad jag har kännt mig utan bankkortet.. ;)
Men ikväll kommer ju älsklingen hem så då blir allt frid och fröjd igen! ;)

Men nu ska jag passa på att gå ut med stackars Nova innan Lilleman vaknar igen! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback