Älskade saknade ponnys! <3

Ibland sitter jag och tänker på hur många minnen man har från förr.. :) Främst med hästarna.. :) Och fina ponnys, vad jag saknar er! <3

Minette, min finfina flygande tunna, du lärde mig Allt! <3 Jag har såå många fina minnen med dig och jag saknar dig så mycket ibland!

Melodie, lilla monster! Men du var Mitt älskade monster! <3

Och finafina Acadian, minnet när vi utklassde de gamla veteranerna i LC:1 som 4 åring lever jag på ännu och det får mig att le varje gång jag tänker på det! Du var verkligen one of a kind! <3

Jag hoppas verkligen att ni har det bra där ni är nu! :) Ni förtjänar det allra bästa ni bara kan få, älskade ponnys!


Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Hej Sanne!

Vad kul att höra från någon som haft Minette tidigare. Snälla hör av dig och berätta ALLT om henne och dig! Vill du inte skriva på bloggen så är min mailadress [email protected]

2011-05-13 @ 19:19:37
URL: http://stallskogalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback