Bestämningssvårigheter.. :)

Verkar som om att vädret har lite svårt att bestämma sig för vad det ska vara.. Soligt, molningt eller regna.. :) Så länge det är sol så är jag nöjd.. ;)

Det blev inte så mkt städat för min del idag då Lelle kom förbi en sväng.. :) Vi har pratat och käkat lite lunch och så och så tog vi oss en promenad och vi lyckades missa regnet t.om.. :)

Jag har iaf städat badrummet, tvättat en maskin tvätt, sorterat tvätt, kört en maskin disk, röjt undan och nu sover Lilleman så jag får vänta med dammsugningen.. :)

Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem från jobbet och sedan ikväll kommer Victor hit och grillar med oss.. :) Stackarn är ju gräsänka i helgen.. ;)
Jag ska låna hans brors systemkamera ett tag och försöka få lite fina bilder på Lilleman och så.. :) Länge sen jag framkallade några nu så vill se om jag kan få några fina.. ;) Om nu Victor kommer ihåg att ta med sig den, det är ju inte så säkert det.. :)
Puss!

 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback