Bilder :)

Vadå, har jag ngt i ansiktet?!

Lilleman har börjat sitta lite själv nu! :)

Mina fina killar på bröllopet. :)

Lilleman var med och sjöng han också..:)

Premiär av majskrokar på Ullared.. :)

Kladdigt blev det.. :)

Kvällsmys med mamma är grejer det.. :)

Nu sover Lilleman för kvällen och jag ska strax ta och gå ut med Nova på kvällsrunda.. :)
Imorgon kör jag en oplanerad dag och skiner solen så hoppas jag på att Lilleman är på bra humör så att man kan utnyttja den lite! ;)

Han har varit en Rikigt ÄNGEL hela helgen! Suttit still i bil i flera timmar, suttit mer eller mindre stilla på en bröllop, åkt runt inne på Ullared och fått sitta still mkt då med och han har knappt inte gnällt någonting, det är min fina kille det! :) <3

Men som sagt, nu ska jag gå ut med Nova och samtidigt passa på att ringa älsklingen! :)

Puss och god natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback