Blixter och dunder..

Jag avskyr åskan och att vara hemma själv mitt i natten gjorde inte känslan bättre.. :P Haha, iofs vaknade jag inte förren runt 1 och då tror jag att den var på väg bort?
Det kan vara mysigt på dagen lr när man har sällskap i sängen men Lilleman sov och Nova var lite orolig ute i hallen men jag tänkte inte förstärka hennes orolighet genom att gå ut och trösta henne..

Jag fick sovmorgon idag iaf! Lilleman väckte mig vid halv 8, åt och somnade om vid 8 igen efter sin morgongymnastik och sov till nästan halv 11, fast jag gick upp vid 10.. ;) Min fina bebis! <3

Idag har jag ingenting planerat, ska väl gå ner och möta älsklingen på Södra och lämna lampan som jag hämtade igår men han vet inte om han få komma hem ikväll eller inte så då tar han det då.. :)

Nu ska jag krypa ner på golvet och leka med min bebis!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback