Bröllop+Ullared+Ultraljud :)

Igår kom vi hem efter en underbar helg i Ullared/Falkenberg.. :) Bröllopet var verkligen jättefint! :)
Ska se om jag kan få lite bilder av svärmor sen, vi glömde ju självklart vår kamera hemma..:)

Ullared igår gjorde oss några tusenlappar fattigare men vi fick allt vi skulle ha+lite till.. :) Bl.a så köpte älsklingen och jag oss varsen vårjacka, lite kläder till oss och Lilleman, leksaker till Lilleman, lite bra och ha saker, en liten plaskpool till Lilleman i sommar, en ny "stol" till hans badbalja, sängkläder till Lilleman, 3 nya fina tavlor till vardagsrummet där det står Love, Faith och Belive, mm mm.. :)

Idag så åkte älsklingen till jobbet och jag och Lilleman och hans mormor har varit inne i Karlskrona för ultraljud av hans hjärta.. :) Ni kanske kom ihåg att jag skrev för några veckor sen att vi skulle få remiss då han har ett blåsljud? Men iaf, idag har vi varit inne och det var INGEN fara och det kändes så skönt att få veta det!
Vi var även en sväng inom min mormor och morfar och hälsade på och även moster och hennes små kom dit.. :) Lovade Flisan att jag skulle baka med henne ngn dag så det får jag ta och göra! ;)

Men nu blir det att ta det lite lugnt och kolla på Hem till Gården! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback