Hemma från jobbet :)

Nu är jag hemma från jobbet som flöt på riktigt bra idag! :) Jag är MKT nöjd med mitt nya val vill jag lova, hon lär sig skitfort! :)

Men nu kallar sängen på mig.. :) Jag hoppas på att Lilleman behagar vakna snart så att han kan äta och somna om igen så att vi kan sova några timmar till sen.. :)

Dagens planering är väl att åka och handla då det efterlängtade barnbidraget trillar in på kontot idag.. ;) Sedan blir det att köra och hälsa på Jenny då jag ändå ska köra ner till Lörby och hämta älsklingen efter jobbet så det blir ju på vägen! :)

Sedan ikväll blir det antagligen kalas för älsklingens moster och kusin beroende på när han slutar.. :)
Så lite händer det idag iaf och som vädret ser ut nu så verkar det ju bli kanon med sol och allt och det gillar vi! :)

Puss och god natt på er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback