Liljekonvaljer.. :)

Det är det enda min älskade mamma önskar sig i Mors dagpresent varje år och även detta året gav jag och Lilleman oss ut på promenad för att plocka några.. :) Dem luktar ju SÅ gott!

Lånad från Google.

Lillemans feber har stigit lite nu ikväll och även min näsa har börjat rinna och känner av halsen lite.. Kuuul..
Så imorgon får vi se om det blir något babysim för vår del.. Är sista gången men finns inte så mycket att göra om Lilleman fortfarande är hängig.. =/

Imorgon blir det i alla fall jobb och sedan ska jag följa med mamma och syster till Karlskrona en runda.. :) Och så får vi se om det blir ngt babysim som sagt.. :)

Men nu ligger Lilleman i sin säng och ska sova och jag sitter med en kopp te och några knäckebröd för att kurera mig lite.. :) Hörs imorgon!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback