Måndag=Babysim :)

Det har inte blivit så mkt mer än babysim på schemat idag.. :) Tvättat 2 maskiner tvätt har jag gjort iaf.. ;) Latdagar gillas ibland och i helgen har det varit fullt upp så.. :)

Lilleman var superduktig på babysimmet idag.. :) Vi tränade "dyk från kanten" och han var såå duktig! :) En annan känner sig jätteelak som trycker ner honom under vattnet men jag vet att det egentligen inte är ngn fara.. :) Lelle var med och höll oss sällskap också så det var skojigt! :)

Babysim är utmattande för dem små så Lilleman ligger och sover en stund så att han orkar vara vaken tills hans "riktiga" sovtid är så strax är det dags att väcka honom.. :) Brukar inte låta honom sover efter kl.19 på kvällen men jag kände att jag var tvungen att äta ngt innan jag väcker honom.. :)
Men nu är det dags för det! :)

Trevlig kväll på er!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback