Molnigt..

Hmm, typiskt att det skulle bli molningt nu när Lilleman ligger och sover och jag tänkte gå ut och sätta mig och sola lite.. :O Jaja, jag har iaf varit ute på promenad me mamma och Nova i det fina vädret innan så får väl nöja mig med det.. :)

I förmiddags var det träff med mammagruppen med, riktigt trevligt! :) Det är 2 bebisar som är i samma ålder som Casper, ena är samma dag och den andra dagen efter honom och det är så kul att se vilken skillnad det kan vara! :)
Det är träff nästa vecka med men jag hade glömt bort att jag ska till sköterskan med Lilleman och ge honom sitt 5 månaders vaccin då, så jädra dumt..

Nu ska jag sätta mig i telefon och ringa den berömda försäkringskassan.. Har glömt bort till vilket datum jag har begärt mammapenning.. :P Haha så Typiskt mig att inte hålla koll på sådant!
Puss!

Mina fina älsklingar! <3

Jag blir alltid lika imponerad av hur viga bebisar är.. :P Men att sutta på tårna verkar inte särskilt lockande tycker jag inte.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback