Mors dag :)

Idag blev jag väckt av mina fina älsklingar med världens största paket på sängen.. :) Min lilla kille hade varit iväg och handlat en Mors Dagpresent till mig.. ;) Ett stort troll fick jag som står ute på altanen.. :D <3 För er som inte vet så har jag en liten trollsamling här hemma.. :)


Urkass bild, I Know.. :)

Lilleman har åkt på en förkyldning igen.. :) Dock är han inte täppt i näsan ännu så det är ju skönt det för honom iaf! :) Kroppstemperatur på 37.4 räknas knappast som feber heller men kanske som förhöjd? :) Bara att hålla koll på den under dagen.. Så nu är han lite gnällig men det får man vara när man inte är riktigt frisk.. :)

Igår hade vi en kanonkväll hemma hos mina föräldrar, vi var väl hemma till 1 ngn gång och sedan direkt i säng.. :)

Men vi ska ta på oss kläder och bädda ner honom i vagnen och gå en runda för frisk luft dör man inte av även om man är förkyld! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback