Orolig natt..

Inatt har nog hela familjen sovit lite oroligt tror jag.. Lillemans näsa rinner som en fontän så han har legat och snörvlat heeeela natten stackarn och tack vare det så har jag och älsklingen inte heller sovit så bra.. =/

Jobbet gick bra idag iaf och jag kom hem lagom till Lilleman vaknade så det var bara att ge honom mat, kolla tempen och byta blöja så slapp älsklingen kliva upp.. :) Ingen feber idag iaf så det är skönt det! Nu är det bara hans näsa som ska sluta rinna med.. :)

Så det blir inget babysim idag, vill ju inte smitta ner de andra små.. :) Tråkigt, men det finns inget att göra åt saken!
Tror vi ska gå fortsättningskursen till hösten men då tror jag att det ska bli i Ronneby, har för mig att dem ska börja med det där igen.. :)

Men nu är hela familjen vakna iaf och Solen skiner! :)
Jag har ätit frukost nu så nu ska jag göra mig i ordning för Karlskrona! :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det trodde vi oxå att dom skulle öppna igen. men vi ha ringt och hon ska inte öppna för hon har ett annat jobb . och man får inte ha två jobb enligt hon som har hand om baby simmet i Ronneby.

2011-05-30 @ 12:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback