Picknic på Millegarne :)

Jobbet gick väl si så där idag.. Stod med radion igång och bilen avstängd medan jag lastade in tidningarna och vad tror ni händer då? Jo, Batteritorsk! Jag menar seriöst, det handlade om 5 minuter, hur kasst kan ett jävla batteri vara?! :@
Ringde nattschefen och dem kom med en bil för att kabla igång mig men inte ens det fungerade.. Så fick vänta på jourbilen från Karlskrona så jag fick köra samma jävla harv som jag hade förra veckan..
Åh, suck men tidningarna kom ut iaf om än lite sent...

Lilleman har sovit oroligt inatt med, han vaknade redan innan halv 3 när jag skulle gå upp så det var bara att ge honom mat, torr blöja och näsdroppar.. :) Sedan vaknade han när jag kom hem vid halv 7 så då var det samma visa igen..
Vid 10 väckte älsklingen oss och överraskade mig med en picknic ute på Millegarne.. :D Så mysigt men det blåste lite kallt dock så vi var där inte så länge.. :)

Så nu ligger Lilleman i sin säng för sin middagslur och jag ska ut och slänga mig på ett täcke i solen och steka lite! :)
Bilder från dagen kommer senare! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback