Power walk+ musik i öronen.. :)

Det blev en liten power walk till Södra i Kallinge tidigare ikväll för att möta en jobbarkompis till älsklingen då han hade en extralampa som han skulle ha.. :) Tänkte ändå gå en runda så kunde lika gärna gå upp dit än att ta bilen den lilla biten.. :) Så idag har det blivit 2 långrundor och t.om Nova är lite trött.. ;) Det är Inte lätt att få den hunden trött så skönt när hon är det för en gång skull.. :)

Behaglig värme med lite fläktande vind+ musik i öronen=Underbart! :)
Varför är det alltid lättare att gå när man har musik i öronen? :P
Jag borde ha det oftare, brukar alltid glömma hörlurarna hemma.. Känns verkligen som om att jag har lika mkt minne som en guldfisk ibland, vilket jag antagligen har med.. :P Dock måste jag nästan ta uppdatera min musiklista i mobilen..

Men nu är det dags för Novas kvällspromenad och passa på att slänga Alla sopor då soptunnorna töms imorgon.. :)
Puss och god natt på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback