Rabarberpaj och grillning! :)

Jobbet rullade på bra i morse.. :) Fick tillbaka min vanliga bil och det känndes bra, även om den också har sina brister.. ;)

Fick sovmorgon till 10 och gick upp lagom till mina andra älsklingar satt och åt frukost.. :)
Efter frukosten så gick vi en härlig promenad på 1 timme! :)

Ikväll blir det grillning hemma hos mamma och dem, älsklingen och jag ska bjuda våra föräldrar på mat.. :)
Har även slängt ihop lite rabarberpaj, Lovely! :D

Lilleman ligger och sover middag och älsklingen är iväg och handlar det sista till kvällen och jag ska förbereda lite här hemma.. :)
Puss!


Inte alla som har sina rabarber jämte uppfarten.. ;)

GottGott i GottGott! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback