Saknar dig än..

Ett helt år sen har gått sen du fick somna in och jag saknar dig än fnatthatt! Känns fortfarande lite konstigt att du inte sitter innanför dörren hos mamma och dem och skäller när man kommer men du behöver inte oroa dig, Nova sköter det jobbet nu åt dig när hon är där.. :) Saknar när du inte hoppar upp på ryggstödet när man sitter i soffan för att slicka en i ansiktet.. :') Jag hatade det förr men nu saknar jag nästan lite att du inte hoppar upp på stolen vid köksbordet när man sitter och äter.. Du skällde ut stackars gamla pensionärer när man var ute och gick och just då skämdes man ögonen ur sig.. Du bokstavligt jagade iväg stackars små påskkärringar för att dem var utklädda.. :') Knäppa hund, vad jag saknar dig ibland!

<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Aw, älskade hund! <3

2011-05-04 @ 13:56:24
URL: http://sarakroon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback