Semper banangröt.. :)

Idag har Lilleman fått smaka på Sempers Banangröt.. :) Han åt upp en hel portion utan större problem+ersättning med mitt lilla matvrak.. :) Allt som vi har gett honom hittills har han bara slukat så att ge honom mat är inga större problem inte.. ;)
Det han har smakat hittills sen vi började med smakportioner är:
Potatis
Morötter
Broccoli
Majs
Ärtor
Banangröt

Han Älskar Allt! :)


Allra första smakportionen-potatis.. :)

Såhär brukar det se ut när maten är slut.. :P

Jag har även varit en snabbvisit nere på stan medan Lillemans mormor och morfar passade honom lite.. :) Var tvungen att köpa en ny bh till på lördag då det är bröllop som gäller.. :) Ska ha en klänning utan axelband och var ju då tvungen att ha en svart bh utan axelband med.. ;)

 

Multifunktion, 179:-, Lindex.

Nu ligger min övertrötta son och tar sig en välbehövd tupplur.. :) Han är så tråkig när han är övertrött.. ;) Jag har tvättat 2 maskiner tvätt, plockat ner och sorterat tvätt, Lillemans mormor och morfar har varit här på fika, gått en promenad, sorterat ut lite kläder som börjar bli försmå för Lilleman (strl 62) och sedan börjar packa lite inför helgen och bröllop/Ullared.. :) Har hunnit med lite idag ändå när jag tänker efter.. ;)

Ska se om jag hinner göra kärleksmums med som jag inte har hunnit med ännu, inte frallor heller.. Hmm..

Puss!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback