Sonlös natt..

Ingen sambo och ingen son hemma inatt, det kommer att bli ensamt! :( Jag får jobba extra inatt med och eftersom att älsklingen inte är hemma så var det bäst att Lilleman fick sova hos mormor och morfar så slipper jag dra med honom i bilen..
Men kan man ställa upp så gör man ju det! :) Tur att jag har min lilla odåga till hund iaf och hon säger inte nej till att ha ensamrätt på matte.. ;)

Så som jag skrev i förmiddags så har det inte blivit så mkt gjort här hemma idag.. :) Har tvättat en maskin tvätt typ och sedan passat på att sova eftermiddagslur med Lilleman innan vi körde till Kallinge.. :) Jag har även hjälpt min kära syster lite med ett skolarbete så jag har t.om fått använda huvudet lite.. ;P

Men nu är det snart dags för sängen så att jag orkar upp när klockan ringer halv 3 inatt! :)
Puss och God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback