Vakna.. :)

Nu är iaf jag och Nova vakna här hemma och har plockat undan lite efter gårddagen.. :) Det blev att Lilleman faktiskt fick sova hos mormor och morfar inatt.. :) Första gången Lilleman inte sov hemma och vaaaad jag saknade honom! Haha men jag är glad att jag vågade släppa iväg honom, jag tror det blir värre med tiden om man bara drar ut på det annars.. :)
Och det var lugnast för honom med för här hemma var det inte lugnt iaf! Även jag drack lite som inte har druckit sedan jag blev gravid och kvällen var helt kanon! :) Lite grillning och så, mkt trevligt! :)

Men nu ska jag nog faktiskt ta och väcka min kära sambo för nu vill jag åka och hämta min son.. ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback