Bebis som inte vill sova.. :)

Lilleman har haft problem med att sova de senaste dagarna. Vaknar ofta mitt i natten och vill helst sova jämte mig och sover allmänt oroligt.. Kan ha att göra med att han har TRE tänder på g samtidigt + att han börjar bli en riktig liten mammagris. :)

I morse när jag var och jobbade så vaknade han tydligen redan klockan 3 och när jag kom hem vid strax efter 6 så var dem forfarande uppe här hemma. Så jag åt frukost och gick och la mig igen med Lilleman i sängen och han somnade på 2 minuter.. Mammagris? Nä, inte så farligt men inte så konstigt heller när det är jag som är hemma 24/7 med honom heller. :) Men synd om pappa som också vill!

Idag har vi fortsatt uppe i huset så nu är nästan all gips klar. :) Victor har lärt mig att spackla så nu är 1a omgången klar med det med.. :)

Nu ikväll har vi varit hemam hos mormor och morfar på middag med alla barnbarnen+ respektive.. :) Mycket trevlig!

Älsklingen är uppe i huset och slipar omgången vi spacklade idag och jag sitter här och ugglar. Lilleman har lagt sig för natten, dock är han lite orolig och gnällig men jag tror att han sover snart. :)

Imorgon ska jag på loppisen för första gången detta året.. ;) Har sagt hela sommaren att jag ska dit så får passa på imorgon.. ;) Sedan blir det huset igen och så ska lyserna i valvet på plats! Eller ja, iaf kablarna.. ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback