Happy :)

Imorgon ska jag tillbaka i sadeln efter flera månaders uppehåll! :) Ska bli riktigt kul att börja rida ponny igen. Det är inget fel på stora hästar men ponny är något särskilt tycker jag. ;)

Idag är jag Riktigt sliten! Märks att jag jobbar mer än vad jag brukar och att jag har en son som vaknar tidigare på morgonen nu än han brukar=sömnbrist för mig.. Menmen, det är nästa vecka med sedan är det min tur att vara ledig en vecka! :)

Snart ska jag hämta min karl vid lastbilen och sedan köra och hämta resten av tapeterna innan vi kör upp till huset.. :)

Men först, en stund på soffan!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

E inte du lite för stor för att rida ponny ? :o

2011-09-15 @ 17:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback