Long time no see.. :)

Vi lever, no worry.. ;) Men dock har vi problem med internet så vi har fortfarande ingenting ute i skogen så nu sitter jag hemma hos mamma ist.. :)
Vad har hänt sedan sist då?
Tjaa, vi har ju flyttat in nu som sagt och sakta men säkert så börjar vi komma lite i ordning. :)
Igår så var vi på IKEA och handlade ytterligare grejer för att kunna komma i ordning. :) Blev grejer som byrå, hyllor till Lilleman, barngrindar till trappan, helkroppsspegel, ljus och sådant smålull, mm mm.. :)
You gotta love IKEA!
Det blev även en runda inom Bauhaus för köp av golvlister och Rusta för köp av taklampor till matsalsrummet.. :)
Idag har mamma och jag varit och städad i huset så nu är det klart förutom tvättstugan! Så jävla skönt att slippa tänka på det i veckan när min karl jobbar! :) Så nu ska jag strax dit och ta sista tvätten och sedan städa ur tvättstugan med så är det fit for fight! :)
Så nu säger jag igen, vi hörs när vi hörs! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback