Shopping :)

Hittade inte så mycket i Karlskrona idag.. :) Lilleman fick en jacka+vantar av mormor och jag köpte ett par ugs till honom och en vinterjacka till mig med sponsring av bästa mammsen. :)
Det blev även en tur till Max för lite onyttigt! :)

Nu väntar jag på älsks syster som ska hjälpa mig med Lilleman inatt och jag fördriver tiden framför Idol. :) Jag hade dock kunnat gå och lägga mig och somna utan problem, är verkligen Svintrött!

En typisk Sannegrej när jag körde till jobbet i morse var att jag glömde nyckeln till jobbabilen hemma så när jag kom till Hoby så fick jag så vackert vända och köra hem igen.. Förvånad? Nä, trodde inte det...

Pilotjacka från Lindex :)

Ugs från HM :)

Vantar HM :)

Min jacka hittade jag ingen bild på men den köpte jag på Vero Moda.. :)
Snart kommer även en overall+mössa från HM till Lilleman med.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback