Tapetkoll och piroger :)

NU tror vi att vi har bestämt tapeter till vardagsrum/matsalsrum! :D Dock är vi oense om vilken vägg vi ska ha som fondvägg så vi har lite till att diskutera.. Meeeen, jag brukar få som jag vill i slutändan ändå.. ;) Vi passade även på att köpa takfärg så nu kan vi måla taket med+färg till fönsterkarmarna! :)

Annars idag då? Tjaa, vi har fortsatt uppe i huset så nu är väl nästan allt spackeljobb klart, elen är dragen till spotlightsen i valvet och tjaa, det går framåt helt enkelt även om det inte känns alltid som det! :)

Nu ikväll har jag stått och gjort piroger att ha i frysen.. :) Är så trött på snabbmat nu så jag kräks snart på det!

Men nu ska jag ta och titta lite på Idol innan jag ska krypa ner i sängen och ladda inför jobbdag imorgon!
Puss!

Världens mest misslyckade piroger men jäkligt goda för det! ;)

Nya tv-bänken vi inhandlade idag. :) Återigen så Älskar jag REA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback