Uppskattade! :)

Världens sötaste lilla dam kom ut ur sin lägenhet idag halv 4 bara för att ge mig en chokladask och beröma mig och min kompis som jag delar rundan med för att vi är så duktiga! Seriöst, hur glad blir man inte på en skala?!
Och hon kunde inte bara hänga den på dörren utan hon ville ge den personligen nu när hon skulle flytta till äldreboende och allt.. :') Den damen gjorde min morgon!

Det värsta var att när tidnigarna för försenade förra veckan så hade hon suttit uppe i 2 timmar och väntat på mig för att hon ville ge mig den! Dåligt samvete? Lite smått även om det inte var mitt fel!


Kommentarer
Postat av: Elsa Andersson,

mums !

2011-09-19 @ 20:35:28
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback