Freedag!

Jahopp, fredag idag och Lillemans sista inskolningsdag för denna veckan. Ska dit nu om trekvart och äta lunch med dem.. :) Sedan i eftermiddag kommer Lillemans pappa och hämtar honom så det blir tomt här i helgen!! Men hämtar honom på söndag igen så det får gå bra. :)
 
Tiden har gått sååååå sakta sen jag lämnade honom på dagis! Har varit ute och joggat en runda med hunden och mannen min sover då han inte var hemma förren halv 6 imorse så lika bra att han får sova ett tag till.. :)
Imorgon är det bröllop och jag har inte en jävla aning om vad jag ska ha på mig eller vad jag ska göra med håret! Hade varit i behov av en klippning men pengarna har trytit lite denna månaden så inget jag kostar på mig! Men aja, det blir nog bra!
 
Nä, nu ska jag plocka ner tvätten och lite sådant innan jag drar mig mot dagis!
 
Redo att ge sig ut och röra på dököttet! Nova ser dock inte så taggad ut... :)
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

varför går han på dagis hos er och inte hos pappa...?? egoistiskt att ta ifrån han från sin papap sådär...

2012-08-24 @ 12:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback