Hela familjen på plats!

Nu har jag äntligen hela min lilla familj på plats här hemma! Lilleman har börjat finna sig tillrätta i sitt nya rum och han sov kanon hela natten i sin nya säng med! Vaknade en gång vid halv 6 i morse men räckte att jag la honom ner så somnade han om igen till 8.45.. :) <3
Tog lite längre tid att somna honom idag men försökte lägga honom redan halv 7 så att att han kan vända tillbaka dygnet lite tills inskolningen på dagis börjar nästa vecka.. :)
 
Mannen jobbar idag så Lillman och jag har varit inne i Ljungby och handlat lite och bara njutit här hemma.. :)
Älskar att äntligen ha honom här!!
Såhär fann jag honom igår när vi skulle lägga oss.. :) 
 
Massa myyyys! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback